Saturday, 5 November 2011

aku nak nie.....pleszzzz!!

huaaaa,aku nk menatang nie...nk jugak nk jugak.,huu,tngok la satu ari nanti ak mesti dapat punya kan..hehe..nie la salah satu impian ak..n idaman ak..lau ak dapat memang ak xkan bgi sapa2 pown sentuh haaa..biar la nk ckp ak kedekut pown kamere ak,ak punya suka la kan..hehe..tp aku xpuas ati la..ari tu ak dengan adik ak saje la pegi ronda2 dkt tepeng..aku jumpa la kedai yg jual menatang nie,niat ati memang nk p tanya la bape harga dia..ne la tau dia buat sale ke kan leh ak blik pecah tabung tin susu anak menakan ak tu kan.huuu,baru je ak masuk dok belek2  nk tengok dia punya jenama ade ke patup kak yg jurujual ke juru ckp tah mai dekat aku n tanya ak.."adik berminat ke dik,lau umur mcam adik ak syor kan adik ambek la jenis nie,adik belajar dekat sekolah teknik ke dik,ambek jurusan fotografi ye,form2 ke form3"..huuuuu,yg nie yg xleh ak terima kenyataan nie,,haaaa,dia ckp aku form2 ke form3,dia tengok muka aku nie cam budak2 sangat ke ek..emmm,tensen ak dgn kak tu,lepas ckp je umur ak dh 18tahun n dh abis skolah terus aku pown kuar dari kedai tu..hemmm,tp xpe walaupun aku kuar dgn sedih dr kedai tu tp impian n idaman ak yg satu nie tetap lam ati n ak akn kumpul duit lagi nk beli bena nie..hehe...lebiu....mmuuuuahhh!!

No comments:

Post a Comment