Wednesday 21 December 2011

  • wujudnya cinta sebab awak..
    wujudnya sayang sebab awak..
    wujudnya rindu sebab awak..
    awak walau dimana saya berada masih awak dalam ingatan saya...tak pernah sekali saya melupakan awak...sebab bagi saya awak adalah segala-galanya untuk saya...awak kekuatan saya,awak keyakinan saya dan sebab awak lah saya selalu ada disini...saya nk awak tahu.. walaupun sekarang kita tak selalu bersama..tapi saya m...
    asih yang dulu...masih pencinta dan masih perindu untuk awak buat selama-lamanya...semoga Tuhan akan jodohkan kita didalam bahagia kan...

    *terkadang kita lupa disaat kita terlalu sibuk kita selalu melupakan orang yang kita sayang kan...tetapi cubalah..walau sesibuk mana sekalipun berikan sedikit waktu untuk insan yang kita sayang...jangan sampai disaat dia hilang baru kita akan sesali dengan keadaan..saat itu segala-galanya sudah tidak membawa apa-apa makna kan..berharap agar bahagia itu selalu ada untuk kita

No comments:

Post a Comment